Reklamační řád

Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte a vyplňte jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím odešlete na adresu:

"REKLAMACE”

gapstore.cz

Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394

Hostivice, 253 01

 

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách.

Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte unikátní kód na slevu 10 % na váš nákup.
Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí, přečtěte si naše podmínky zpracování osobních údajů.

K přihlášení už stačí jen jeden klik, děkujeme!
Do Vaší emailové schránky jsme odeslali potvrzovací link. Kliknutím na něj dokončíte registraci a už Vám neunikne žádná novinka ani sleva!

GAP